نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3706
-
الف
+

همراه با سریال های شبکه جهانی آی فیلم2؛ از «توپ گرد» تا «به کجا چنین شتابان»

در این گزارش به معرفی سریال های در حال نشر شبکه آی فیلم 2 پرداخته ایم.

به گزارش آی فیلم2، با به پایان رسیدن سریال های «تعبیر وارونه یک رویا» و «زیر آسمان شهر»، سریال های «به کجا چنین شتابان» و «وفا» از امروز 27 اسد(مرداد) در جدول نشر این کانال تلویزیونی قرار می گیرد.

براین اساس سریال های «توپ گرد»، «خانه سبز»، «هویت»، «به کجا چنین شتابان»، «وفا» و «کیمیا» به ترتیب از ساعت 16 تا 21 از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

گفتنی است سریال های مذکور هر 6 ساعت بازنشر می شوند.

در ادامه این گزارش به معرفی این سریال ها می پردازیم:

«توپ گرد» 

داستان: پنج نوجوان به بهانه تشکیل یک تیم فوتبال، گرد هم می آیند و در ادامه داستان ماجراهای مختلفی برای هر یک از آن ها رخ می‌دهد.

بازیگران :«رضا ایرانمنش»، «فرهاد اصلانی»، «پرستو گلستانی»، «مرتضی احمدی»، «رضا خندان»، «محمود جعفری»، «عسگر قدس»  

زمان نشر:  4 عصر به وقت تهران و کابل- 4:30 عصر به وقت دوشنبه

«خانه سبز» 

داستان این سریال «رضا صباحی» وکیل پایه یک دادگستری است که معتقد است خانه باید سبز باشد. او به همراه همسر، مادر و پدر، پسر و عروس، خواهر و خواهرزاده در یک خانه به رنگ سبز زندگی می‌کنند. رضا وکیلی است که قرار بود نویسنده رمان‌های هزار صفحه ای شود اما با همسرش «عاطفه» به کار وکالت می‌پردازند اما در خلال دوسیه های حقوقی سعی می‌کند سبزی زندگانی خود و خانواده‌اش را در زندگی موکلانش جاری کند و ...

بازیگران:  زنده یاد خسرو شکیبایی، مهرانه مهین ترابی، رامبد جوان،آتنه فقیه نصیری، مرحوم داریوش اسدزاده، زنده یاد حمیده خیرآبادی و اکرم محمدی

زمان نشر:  5 عصر به وقت تهران و کابل- 5:30 عصر به وقت دوشنبه

«هویت»

داستان: صبا با نقش آفرینی زنده یاد «حسن جوهرچی» که افسر پولیس جنایی است، مامور رسیدگی به یک دوسیه قاچاق عتیقه و قرص‌های روانگردان می‌شود.

او طی تحقیقاتش متوجه می‌شود فردی به نام «فرزاد» از هویت جعلی «امیر احدی» استفاده می‌کند و «امیر احدی» همرزم وی بوده که در کالیفرنیا زندگی می‌کند.

بازیگران : حسن جوهرچی، پریسا گلدوست، مهدی امینی‌خواه، حدیث میرامینی، فلور نظری، محمد مختاری، گلاره عباسی و مهدی الهیاری

زمان نشر:  6 عصر به وقت تهران و کابل- 6:30 عصر به وقت دوشنبه

«به کجا چنین شتابان» 

این سریال داستان افرادی است که می‌خواهند یک شبه راه صد ساله را طی کنند و در این راه بدون توجه به بهایی که می‌پردازند، با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند. 

بازیگران : «آهو خردمند» ، «بهروز بقایی»، «علی عمرانی»، «عسل بدیعی»، «پرستو گلستانی»، «فریبا متخصص»، «شراره دولت‌آبادی»، «نیلوفر شهیدی»، «فریدون مهرابی»، «حدیثه تهرانی»، «محمدرضا قديريان» و «محمدرضا داوودنژاد»

زمان نشر: 7 شب به وقت تهران و کابل- 7:30 شب به وقت دوشنبه

«وفا» 

«وفا» روایت جوانی به نام ژوبین پناهی بود که به جرم جاسوسی برای کشور اسرائیل در لبنان زندانی شد. او به دلیل مشکلات روحی و روانی که پس از کشته شدن پدر و مادرش در انفجار بمبی در قبرس، پیدا کرد به شفاخانه منتقل و توسط مامور ویژه‌ای از سوی اسرائیل ربوده و به لبنان منتقل می‌شود اما به دلیل عشقی که به دختر لبنانی داشت با اسرائیلی‌ها مخالفت کرد...

بازیگران : «پوریا پورسرخ»، «هاینه توسلی»، «فرهاد اصلانی»، «فرهاد قائمیان»، «الیزابت امینی» و «محمدرضا ایرانمش»

زمان نشر: 8 شب به وقت تهران و کابل- 8:30 شب به وقت دوشنبه

«کیمیا» 

داستان سریال «کیمیا» نشان دهنده سیر حوادثی است که در مراحل مختلف زندگی دختری به نام کیمیا و دیگر اعضا خانواده اش اتفاق می‌افتد و آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ می‌کند اما کیمیا با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده خویش برمی‌آید.

بازیگران: مهراوه شریفی نیا، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، رضا کیانیان، نیکی کریمی، حامد بهداد، عاطفه رضوی، محمدرضا شریفی نیا، گلاره عباسی، پوریا پور سرخ، حسن جوهرچی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، عطا عمرانی، مهدی پاکدل، سودابه بیضایی، مهدی سلطانی، بیوک میرزایی و گلوریا هاردی

زمان نشر: 9 شب به وقت تهران و کابل و 9:30 شب به وقت تاجیکستان

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «توپ گرد» 

دانلود سریال «خانه سبز» 

دانلود سریال «هویت»

دانلود سریال «به کجا چنین شتابان»

دانلود سریال «وفا» 

دانلود سریال «کیمیا» 

ب م

نظر شما
ارسال نظر